Subject: Projekti kooskõlastamine P24010_J6hvi-Oru_raudtee
From: "Lauri Lillmann" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 28 Oct 2024 08:49:47 +0200

Tere.
OÜ Reaalprojekt on koostanud AS Eesti Raudtee tellimusel projekti „töö nr
P24010 „Jõhvi-Oru raudteelõigu õgvenduse projekteerimine".

Projektis on ette nähtud ehitada raudtee koos sinna juurde kuuluvate
raudteerajatiste ja tehnovõrkudega Jõhvi linnas Ida-Virumaal.

Projektis on ette nähtud tehnovõrkude (maakaablid) ristumine kinnisel
meetodil riigiteega nr 32 km 0,16 ning rööbastee ja hooldustee ümberehitus
riigitee nr 32 km 0,17-0,19. Ehitisregistris esitatud Ehitusloa taotluses
on Rööbastee nr I (EHR kood 291672024) aadressiga Kase tn 5
(katastritunnus 32222:001:0003) ehitusel puude/puutumus ka riigiteega nr
13138 Lagedi – Oru tee km 1,12-1,14.

Käesolevaga palume koostatud projektmaterjalid kooskõlastada.

Küsimuste korral palun võtke minuga ühendust.

Projekt on alla laetav
<https://reaalprojekt.sharepoint.com/:f:/s/ProjektiPank/EqJdDNxl7fRDjqn1Do
q97O8B_W7B2HiD7i8v1tQco3xOdA?e=8XXuAF> P24010_J6hvi-Oru_raudtee_PP
Tellijale

Lisa:

1.

	TTJA KK

Lugupidamisega

Lauri Lillmann

projektijuht

Reaalprojekt OÜ

Vabaduse pst 174B, Tallinn 10917

Tel. +372 608 1100

Mob. +372 51 13 525

www.reaalprojekt.ee <http://www.reaalprojekt.ee/>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.